Pokud už Vás potkala ta nepříjemná situace, že některý ze zakoupených produktů nefunguje zcela správně, rádi bychom Vám alespoň co nejvíce pomohli a poradili s řešením takovýchto komplikací. Reklamace u nás se nemusíte vůbec obávat! Vždy se snažíme, abyste měli s celým reklamačním procesem co nejméně starostí.
Upozornění: Zákazník je povinen předložit reklamované zboží vyčištěné, zbavené všech nečistot a hygienicky nezávadné. Společnost Detail - Hair style s.r.o. je oprávněna odmítnout převzít k reklamačnímu řízení zboží, které nebude splňovat výše uvedené zásady obecné hygieny (Vyhláška 91/1984 Sb., o opatřeních proti přenosným nemocem).
V případě reklamace zboží vždy postupujte následovně:
- nejprve nás kontaktujte, často jsme schopni problém se zbožím vyřešit, aniž by bylo nutné reklamované zboží zasílat na naši adresu, pokud to možné není, postupujte podle návodu dále
- reklamované zboží zašlete na naši adresu
- do balíku vložte:
- kopii faktury
- průvodní dopis s textem "Reklamuji zboží se závadou...", ve kterém zřetelně uveďte popis závad zboží a aktuální kontakt na Vás
- po obdržení balíku Vás budeme neprodleně informovat o stavu reklamace zboží, samotná reklamace bude vyřízena nejpozději do 30 dnů
- záruční doba pro fyzické osoby (spotřebitele) je 24 měsíců od data zakoupení produktu, pro podnikatele (nákup zboží na IČ) je záruční doba 12 měsíců
- záruční doba na kapacitu akumulátorů (které jsou součástí zboží) je 6 měsíců (záruka se nevztahuje na běžné snížení kapacity akumulátoru vzniklé v důsledku užívání zboží, jehož je akumulátor součástí)
Náhradní díly jsou určeny pouze k odborné montáži, a proto je nutné při reklamaci předložit doklad o odborné montáži. Odbornou montáží se rozumí montáž odborně způsobilou osobou (instalatér, elektroservis, apod.), která má oprávnění takovou činnost vykonávat. Dokladem se rozumí potvrzení o montáži náhradního dílu s uvedením technologického postupu a vykonaných prací, z nichž vyplývá, že na určité zboží (nutno uvést typ zboží a výrobní číslo) byl instalován náhradní díl, který je předmětem reklamace. Vrácení náhradního dílu v zákonné lhůtě bude umožněno pouze v případě, že nebude tento náhradní díl žádným způsobem použitý nebo instalovaný.
Zaslání reklamace zdarma přes Balíkovnu
Pro snadnější proces reklamace můžete využít zdarma naši službu zpětného podání přes Balíkovnu. Nemusíte tisknout žádný štítek - stačí na balík napsat kód 881b2657.
Jak postupovat při zaslání reklamace přes Balíkovnu:
- zabalte reklamované zboží do kartonové krabice dle pokynů výše, do balíku vložte kopii faktury a průvodní dopis
- na balík napište do pravého horního rohu Detail - Hair style s.r.o. a na další řádek náš kód pro zpětné zásilky 881b2657
- navštivte jakoukoliv pobočku České pošty nebo výdejní místo Balíkovny (nelze odeslat přes výdejní box), obsluha vytiskne štítek a odešle balík - rychle a zdarma pro Vás
- doporučujeme si převzít podací lístek pro případnou reklamaci zásilky
Maximální rozměr balíku pro zpětné podání přes Balíkovnu je 50 x 50 x 50 cm, maximální váha 15 kg. Pro urychlení procesu je možné vyplnit údaje k zásilce
zde.